Ons streven is om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen dat u zich gehoord, gezien en begrepen voelt. Soms kan het echter gebeuren dat u ontevreden bent over uw behandeling. Laat dat weten aan de behandelaar van uw zaak, zodat u met elkaar naar een oplossing kunt zoeken. Wanneer u er niet uitkomt, kunt u een klacht indienen. In onze klachtenprocedure wordt omschreven hoe dit in zijn werk gaat.
Deze regeling verstaat onder:
Dit reglement is van toepassing op de behandeling van klachten over gedragingen van Wynia Letselschadebureau B.V. en haar medewerkers.
Een klacht dient schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend bij de directie van de organisatie, de heer R. Wynia. Dit kan per e-mail rwynia@12move.nl. Een klacht omvat altijd de volgende informatie:
De termijn voor het indienen van een klacht bedraagt 4 weken, te rekenen vanaf de datum waarop de gedraging waarover geklaagd wordt heeft plaatsgevonden.
Wynia Letselschadebureau B.V. bevestigt binnen 2 weken de ontvangst van de klacht.
Wynia Letselschadebureau B.V. draagt binnen 6 weken zorg voor een schriftelijke inhoudelijke reactie. Mocht deze termijn niet haalbaar blijken te zijn, dan wordt de klager hierover tijdig en schriftelijk geïnformeerd met vermelding van de reden van de vertraging en de termijn waarbinnen wel zal worden gereageerd.
Mocht het antwoord niet naar wens zijn, dan wijst Wynia Letselschadebureau B.V. de klager op de mogelijkheid om de klacht extern in te dienen bij een daartoe bestemde instantie, zoals het NIVRE.
Op de klachtenregeling en de behandeling van de klacht is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.